Omni-channel

UUTENA PALVELUNA MEILLÄ MOBIILI BENCHMARK-TYÖPAJA

Digitaalisen maailman myynti ja markkinointi tehdään siellä missä asiakas voi toimia subjektina. Kivijalkakaupan digitalisaation yksi keskeisimmistä haasteista liittyy vaikeuteen yhdistää asiakas fyysisessä maailmassa myymäläehtoisesti haluttuun digitaaliseen sisältöön. Tiedätkö mikä erottaa onnistujat ja epäonnistujat tässä asiassa?

Jos kaipaat liiketoimintalähtöistä ja samalla käytännöllistä lähestymistapaa yrityksesi mobiilikonseptin suunnitteluun voisi tämä työpaja tarjota teille sykäyksen eteenpäin. Takaamme, että pajan avulla pystyt jäsentämään paremmin tahtotilan, parhaat mahdollisuudet sekä seuraavia askelia mobiili/omni kehityksessä.

Paja avulla perehdyt mobiiliasiointiin ja -ostamiseen liiketoimintalähtöisesti. Tarkastelun keskiössä on asiakas ja hänen tarpeensa eli keskitytään asiakkaan arvoketjuun ja asiakaskokemukseen – ei tietoteknisiin yksityiskohtiin. Pajasta syntyvien tulosten avulla Sinun on helpompi viestiä kiteytyneitä tarpeita esim. ICT-organisaatiolle ja muille sidosryhmille. Paja sopii myös ICT-orientoituneille ihmisille jotka haluavat ymmärtää paremmin liiketoiminnan tarpeita ja lähestymistapaa.

Mitä ja miten?

Olemme analysoineet mobiiliasioinnin ratkaisuja ja tunnistaneet ne kulmakivet joita asiassa onnistuminen vaatii. Olemme myös suunnitelleet asiakkaillemme mobiili-/kivijalkaostamisen kokonaisratkaisuja. Analyysien ja ”hands-on” kokemustemme pohjalta olemme kehittäneet työpajan, jossa analysoidaan teidän tarpeitanne ja mahdollisuuksianne rakentaa omannäköisenne ”mobiili ulottuvuus” liiketoiminnallenne hyväksi havaittujen ”kulmakivien” varaan. Paja hakee vastauksia kysymyksiin:

– Kuinka tuen kivijalkaa tehokkaasti mobiililla?

– Miten voin lisätä myyntiä mobiililla – päivän hiljaisina tai kiireisinä tunteina? Miten voin nostaa keskiostosta? Voinko vaikuttaa keskikattteeseen?

– Miten parantaa mobiililla asiakaskokemusta ja –tyytyväisyyttä? Miten asiakas saadaan palaamaan?

– Muuttuuko myyjän työ mobiilikanavan myötä? Muuttuuko koko konsepti mobiilikanavan myötä?

– Miten minun verkkokaupani ja m-kauppani eroavat? Paljonko myynti kasvaa jos avaan m-kaupan? Tai mikä muuttuu mobiilikanavan myötä? Pitääkö tai kannattaako konseptia muuttaa mobiilin myötä?

Palvelun kuvaus (linkki)